dlmervececeli283

Merve Hilal Parıltı

Delena is real.

Dünyalı

2016'nın En Popüler 3586. Eleştirbeni'lisi!


Söyleyemediklerini anonim olarak söyle!

320
Gönder
Lütfen diğer insanlara saygılı olalım ve birbirimize kötü söz söylemeyelim.

Eleştiriler


Betül Özcan ? (internet yüzünden yapamadığım buydu)

2016-07-15 17:14:27

Meryem Tekin? wpekopdfksaodkwaf

2016-07-15 09:35:47

Ya gerçekten burdaki eleştriler çok acımasız olmaya başladı. Bence bir ''kız'' bunları asla bir kıza söylememeli. ''Ruhun güzelliği, bedenin güzelliği kadar kolaylıkla görülmez.'' demişler. Bence sen çok şirin bi kızsın. Seni seviyorum.☺

2016-07-14 18:01:38

eleştirilere verdiğin cevapları takdir ettim ama insanın kendini sevmesi ego değil diyorsun da kendini sevmesi başka şuyum güzel yok böyleyim yok şöyleyim diye kendini övmen başka en beteride insanların gözüne sokmaya çalışman

2016-07-13 20:54:41

hangi kızdan bahsediyorsun baş harfi?

2016-07-13 20:52:00

seni pek sevmezdim açıkçası ama eleştirilere verdiğin cevaplar gerçekten takdir edilesi yazılan kötü şeylere rağmen kendinden taviz vermiyorsun çok güzel bir şey

2016-07-13 20:50:18

merve şu söylenenleri takma. Bence egolu değilsin ve güzelsinde insanların senin hakkında yazdığı bu eleştiriler gerçek değil. Madembu şahıs seni bukadar çirkin itici buluyor Acaba profilinde efektsiz kendi fotoğrafı var mıdır? Seni itici buluyor kendi karakterli düzgün davranan biri olsa anonim yerine yüzüne konuşur

2016-07-13 20:25:23

Aslında çok iyi sin ama Egon var yani herkesle muhattab olmuyosun ben seni çok sevdim ama sen beni tinlamiyosun

2016-07-13 20:12:51

Herşey iyi ne abi çok çirkinsin asagidaki kimse katiliyorum valla erkek olsam bakmam su tipe maymun senden iyidir

2016-07-13 19:53:28


Keşfet

selindemir162
aleynaozugur787
sinemoykuyildiz607
mehlikarusso88
aryalore430
ekremkuru477
seymagurbuz75
berkfalay844
hesimalsaritas793
merveay694
seydaisikdemirr820
gokceguneyi393


Tembel Baykuş

Sinir Bozucu Android Oyunu
tembel baykuş Hemen İndir!

Reklam için: [email protected] adresine email atabilirsiniz.